اعتماد مردم بالاترین سرمایه کمیته امداد است

سیدمرتضی بختیاری با بیان اینکه خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) بالاترین توفیق برای کارکنان این مجموعه است، گفت: امروز بالاترین سرمایه کمیته امداد، اعتماد مردم است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، اول آبان ماه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه در این استان تلاش های خوبی به سرانجام رسیده است، گفت: یکی از دلایل موفقیت ها در استان سمنان حمایت های نماینده ولی فقیه و اقدامات جهادی استاندار در حوزه کمیته امداد بوده است.

وی با بیان اینکه در سمنان کمک ها به افراد تحت تکفل بسیار چشمگیر است که این نشان از تدین مردم این استان دارد، افزود: مبلغ کل کمک ها در استان در سال 1402، 99 میلیارد و 700 میلیون تومان در سطح استان به این نهاد بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: اقدامات مراکز نیکوکاری در سطح استان با مجوز کمیته امداد قابل تقدیر است که لازم است این مراکز که برخی از آنها در مساجد استان قرار گرفته اند توسط مردم و مسئولان مورد حمایت بیشتری مانند گذشته قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز اظهار کرد: تکریم خانواده مددجو و نیازمند این است که بتوانیم نیازهای آنها را تا حد امکان برطرف کنیم. اقدامات خوبی طی چند سال اخیر در حوزه کمیته امداد در استان انجام شده که این اقدامات نیاز افراد واجد شرایط را حدالامکان بر طرف کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان متذکر شد: خوشبختانه با توجه به تدین مردم استان سمنان کمک های خوبی در طول سال توسط مردم انجام می شود.

همچنین سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی(ره) بالاترین توفیق برای کارکنان این مجموعه است، گفت: بالاترین سرمایه کمیته امداد، اعتماد مردم است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در حوزه تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، تأمین جهیزیه بسیار خوب عمل کرده که این خدمات به صورت متوازن در سطح استان به انجام رسیده است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در حوزه زکات با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و مجموعه کمیته امداد اقدامات بسیار خوبی در استان رخ داده است، افزود: در سال گذشته جشن خودکفایی بیش از 1500 خانوار در سطح استان برگزار شد که در نوع خود کم نظیر بوده است.

انتهای پیام

نظرات

captcha